סוגי חתולים

להלן רשימה של גזעי חתולים ידועים המתאימים לדיירי דירה. כמובן, אישיותם ותכונות ההתנהגות שלהם של כל אחד מגזעים אלה הם שונים, לכן עם המוכר או דבר עם המגדל כדי לוודא שהגזע שלך מתאים לתנאי החיים שלך ובכן האם


חתול שורטאיר בריטי

חתול בריטי קצר שיער התגלה במקור ברחובות הערים הבריטי במאה ה -19 התגלה רשמית הקלטות ידי CFA בשנת 1889 ובהדרגה הופך לאחד הגזעים הפופולריים ביותר בזמנו . גזע זה עדיין פופולרי מאוד כיום. החתול הקצר הבריטי בגודל בינוני עד גדול, עם רגליים קצרות חזקות וכפות מעוגלות ובעל זנב עבה. לחי עגולה ומלאה המעניקה לחתול חיוך קבוע. לחתול יש גם סנטר עגול גדול, עיניים גדולות ואף קצר ורחב.

הצבע הנפוץ ביותר של גזע זה הוא כחול. גזע זה הוא חתול רגוע, רגוע וצייתני. הם לא חתולים ווקאלית הם למעשה מאוד רגוע יכול בקלות וללא לשחק לבד, ו תכונה זו אפשרה למשפחות עובדות לשמור זן זה. הם אוהבים ילדים ומסתדרים טוב מאוד עם כלבים. החתולים האלה מאוד אדיבים ובטוחים ומפגינים חסד. הם נוחרים בזמן השינה, נהנים ממשחקים אינטראקטיביים עם בני אדם ואוהבים להתכרבל.

הם ידועים ביכולתם להסתגל לחיי הדירה. גזע עמיד זה מתאים גם לאנשים המטפלים בפעם הראשונה בחתול. אם אתה רוצה חתול שרובו עומד על הרגליים, הגזע הזה הוא בשבילך.

חתול פרסי

חתול פרסי הוא אחד מגזעי החתולים הוותיקים והמפורסמים ביותר. חתולים ארוכי שיער נראים באיראן מאז המאה ה -16 בערך ואף קודם לכן הפכו. חתולים אלה נשלחו לאיטליה וצרפת בשנת 1620 על ידי פייטרו דלה וול ומאוחר יותר הם הגיעו לאנגליה. לחתול איראני גזעי יש שיער סמיך. יש לו רגליים קצרות, ראש גדול ורחב עם פינות ועיניים נפרדות ורחוק מטיים ופה קטן. עיניהם רגישות מאוד. חתול זה הוא בערך בן 10, אך בתנאים טובים הוא יכול לגדול עד 19 שנים.

עיניהם כחולות או כתומות או דו צבעוניות, אצל חתולים לבנים לחלוטין עם עיניים כחולות (המכונה לבקן או זל) קיימת אפשרות לחירשות יותר מאחרים. עם אופי קליל ואדיב, עם התנהגות רגועה ורגועה, מתאים מאוד למגורים בתוך הדירה Is. עם זאת, שאלונים זקוקים לתשומת לב, אחרת הם מותאמים היטב לסביבה אין להם פשרות. יש צורך בשאלות

חתול ג'אווני

חתול זה אינו מאזור ג'אווה. שמו נגזר מהשימוש בשמות של מדינות ואיי דרום מזרח אסיה לגזעי חתולים מזרחיים נגזרים. המונח חתול ג'אוואני הוטבע בשנות החמישים. הוא שובב מאוד, אדיב ושר. למרות שג'אווה יכולה להתמודד עם בדידות במהלך היום, הם צריכים להיות עם הבעלים קחו את הזמן להיות חתולים מאושרים. גזע זה הוא אחד הגזעים הטובים ביותר עבור אנשים שלוקחים חתול בפעם הראשונה. הוא מתאים מאוד גם לבני משפחה בכירים שפרשו לגמלאות.

חתול כחול רוסי

גזע זה הוא אחד מגזעי החתולים הוותיקים ביותר, נאמר כי הוצגו חתולים כחולים קצרים שיער בנמל ברוסיה ומאוחר יותר על ידי מלחים בריטיים בבריטניה בשם חתולי מלאך חתולים. יש להם גוף שרירי ומאורך מעט ונראים לעיתים קרובות בכחול (המילה כחול נובעת מהצבע האפור הכחלחל של החתול הזה). לגופו של חתול זה שני ציפויים נפרדים, השכבה הראשונה מכוסה בשיער תכלת והשכבה השנייה בשיער כסף.

כיסוי זה מאפשר לחיה לסבול חורפים קרים. החתולים האלה רגועים, ביישנים, חביבים ושקטים. הם לא אוהבים בתים רועשים ומעדיפים מקומות שקטים. חתולים מגזע זה שלווים מאוד, מורגלים בקלות בסביבה הביתית ובאופן מסוים הם הופכים תלויים באופן מוזר לבעליהם, אך הם ביישנים להתמודד עם זרים, ואם יש להם קצת כיף אין בעיה שלא לעזוב את בַּיִת.

חתול מלכותי

מגדל חתולים איראני בשם "אופה" בשנות ה -60 מקדם את הרבייה רגדל. הוא מערבב את החתול הלבן הארוך שיער של שכנתם עם זכר סיאמי וחתול איראני משלו. התוצאה של שילוב זה הייתה חתולה קטנה ונטולת שיער. ראגדלים הם חתולים יפים מאוד עם שיער קצר ועיניים כחולות יפות ומפתות מאוד. הם נמצאים בציפויים בעיצובים וצבעים שונים מאוד.

הם עשויים להיות מונוטוניים פשוטים, מנוקדים או עם טלאים צבעוניים על הראש, הגב או הגוף. ראו את עצמכם או סתם יש לכם רגליים לבנות כמו מגפיים, אך עדיין יפים מאוד והם נעימים. אם הם מגודלים היטב, בערך 7 עד 9 ק"ג בזמן גיל ההתבגרות G ונקבות יהיו כ 4.5 עד 7 ק"ג. מעניין לדעת שהגאים גדלים לאט מאוד, הם מתבגרים בגיל שנתיים ומבחינת גודל ומשקל הם מגיעים לרמה הסופית שלהם בגיל 4. גזע זה ידוע במזגו הרגוע, הרגוע והנעים.

אם אתם מחפשים חתול שלעתים קרובות מקפיא את רגליכם אך בזהירות מיוחדת אין צורך Ragdal הוא אפשרות רעיון נהדר עבורכם.


כתיבת תגובה