6 טיפים לגדול חתולים

חתול הוא חיה מסתורית שאנשים רבים נוטים להחזיק כחיית מחמד. בעל חיים מאולף ויפה זה יכול להרחיב את בעליו בתנועותיו. במאמר זה אנו מתכוונים לעזור לאנשים שרוצים להחזיק חתול לעשות זאת בצורה הטובה ביותר על ידי שמירה על העקרונות וליהנות מחתול הבית שלהם.

ספק ציוד בסיסי
לפני הבאת החתול הביתה, עדיף להכין את הציוד הבא. מיכל מים ומזון, אזור שינה, ארגז פסולת לחתול, מברשת, ארגז לחתלתול, מיכל חול או מגש (למתן שתן ועשיית צרכים) ועציץ / עציץ לא רעיל (אם החתול שלכם תמיד בפנים). מיכל מים ואוכל: עדיף להיות מתכת ולשטוף אותו כל יום. צעצועים – כדי שהחתול לא ישתעמם

מקום
חתולים זקוקים למקום נוח יותר מכלבים, המוגן מפני הקור והלחות הגבוהה.

גדם קטן למשיכת הכפה
חתולים רגילים למשוך את כפותיהם כדי לחדד את כפותיהם. עדיף לספק כלי עבורה, אחרת זה עלול לפגוע ברהיטים ובשטיחים שלך.

מדשאה בתוך הבית

אם החתול נמצא תמיד בבית, עליו להיות הצמח זמין ללעיסה. דשא הוא מקור טוב לסיבים לחתולים. זה יכול לשמש גם הרגעה לחתולים עם שיער ארוך, שעלולים להיווצר זקיקי שיער בבטן.

חול
בפעם הראשונה שהחתול שלך אמור להיכנס לבית, הדבר החשוב ביותר הוא האדמה. הכן את פסולת החתול מראש ושקול מקום ספציפי עבורה לנצח. בחירת המיכל הנכון לזבל חתולים חשובה מכיוון שהיא מונעת מהאדמה להריח ולהתאוורר היטב, ולא נשפכת כאשר החיה חופרת.

אדמה טובה היא אדמה שננפתה ואין בה דגנים גדולים.

יש לנקות את פסולת החתול מדי יום על ידי סילוק והשלכה עם האת של האזור בו נזרקת הצואה ומעורבב עם האדמה (היוצרת גלולה). זה חייב להיעשות כל יום. אם החיה רואה שהאדמה מלוכלכת, היא עשויה לעשות את צרכיה במקום אחר, למשל בסיר או על שטיח!

מזון חתולים
אוכל לחתולים בשוק טוב לחתול שלכם וגם משתלם. בנוסף להקלה על הרעב, מזונות אלו מכילים ויטמינים ומינרלים שאמורים להגיע באופן טבעי לגוף החיה וגם לווסת את העיכול וההפרשה. מאכלים אלה, שאושרו גם על ידי וטרינרים, כוללים: רויאל קנין, רפין, פריס …

מזון לחתולים לא צריך להיות מונוטוני. בנוסף למזון החתולים שלכם, הוא יכול להשתמש גם באוכל ביתי. במהלך השבוע, מאכלים כמו יוגורט, עוף, בשר, מרק עוף, גבינה וטון יכולים להיות תזונה טובה לחתול שלך. תזונה מונוטונית עלולה לגרום לבעיות עיכול, אוריאה מוגברת ו … זכור כי מיכל המזון היבש והמים שלו צריכים להיות תמיד מלאים, טריים וזמינים.

אם אתה נותן אוכל כמו עוף, דגים ו … לחתולים, הוא חייב להיות ללא עצמות ומבושל. מכיוון שאוכל גולמי מלא בטפילים וגורם לבעיות קשות עבור בעל החיים. עצם יכולה לגרום לשיני חתול להישבר או לבעיות עיכול או לפצעים בחניכיים.

כתיבת תגובה